Efekty prac katowickiego AmJamu

Efekty prac katowickiego AmJamu

W dniach 11-13 września 2015 roku polskie studio Artifex Mundi zorganizowało pierwszą edycję AmJamu – wydarzenia, podczas którego nastąpiła integracja kilkudziesięciu uczestników reprezentujących firmy polskiego gamedevu (Anshar Studios, Destructive Creations, Flying Wild Hog, Artifex Mundi, Techland). Spędzono 48 godzin na tworzeniu gier, z których jedne można pobrać na oficjalnej stronie wspomnianego eventu, zaś inne bezpośrednio z tego newsa.

Jedenaście zespołów złożonych z designerów, UIX-owców, programistów lub grafików miało jedno zadanie – stworzyć od podstaw grę na temat „This Parrot is no more”, który został ujawniony przez prezesa Artifeksu (Tomasza Grudzińskiego) dopiero podczas oficjalnego otwarcia AmJamu. A to z kolei oznacza, że żaden team nie mógł być wcześniej na cokolwiek przygotowany. Uruchomiono więc drzemiące głęboko pokłady kreatywności i zapału do pracy, tworząc kilka naprawdę godnych uwagi tytułów, z których jury wyłoniło zespół Flying Wild Hog z grą JumpyParrot, Vile Monarch z grą Oh…Sir! oraz Artifex Mundi z grą Farrot. To oczywiście nie wszystkie pozycje! Stworzono również tak oryginalne tytuły jak (kliknij, aby pobrać wybrany tytułSimilarPetShopsInc, TheLastCrackerBender, BeautifulPlumage czy Parrotslinger.

Jak nietrudno jest się domyślić, gry wymagają dopracowania, końcowego szlifu i szerszego grona odbiorców. Ale biorąc pod uwagę, że powstały w dwie doby, jesteśmy w stanie tak błahe rzeczy wybaczyć ich pomysłodawcom. Pobierz je zatem i przekonaj się na własne oczy, jak może wyglądać gra stworzona od pomysłu na papierze w ciągu zaledwie 48 godzin.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*