Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /var/www/html/ustatkowany/wp-content/themes/gauge/lib/inc/follow-items.php on line 84
Polowania i skarby w nowym wideo z RE Village | Ustatkowany gracz

Resident Evil Village

Obserwuj
5

Bardzo dobry

5.8

Średnia ocen

Polowania i skarby w nowym wideo z RE Village

Resident Evil Village gameplay

Nowy Resident Evil zapowiada się na największą grę w długiej, zaszczytnej historii serii. Nowe wideo z Village dla Game Informera przedstawia nowe, niespodziewane mechaniki.

W poniższym wideo można zobaczyć, że duża mapa nie jest tylko na pokaz. Capcom zamierza skorzystać z nowych możliwości, jakie daje im przeniesienie akcji w bardziej otwarty świat. Stąd Ethan Winters będzie nie tylko walczył z potworami, ale i polował na zwierzęta i poszukiwał skarbów podczas pościgu za Chrisem Redfieldem. Skóry czy skarby może wymieniać na Lei, walutę wykorzystywaną w tytułowej wiosce. Ze zwierząt pozyskuje też składniki, które może oddać do kuchni Hrabiego, tutejszego odpowiednika Handlarza z Resident Evil 4. Tam ugotuje z kolei posiłki, które na stałe podwyższą jego statystyki.

My oczywiście nie możemy doczekać się Resident Evil Redemption, to znaczy Village. Zobacz nowy trailer! A to nie koniec nowinek, bo już 15 kwietnia nowy, pełnoprawny gameplay prosto od Capcom. Resident Evil Village zadebiutuje już 7 maja na konsole obecnej i poprzedniej generacji oraz PC.

Dawniej student projektowania gier na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu, przez chwilę nawet doktorant. Kurator gier wideo katowickiego festiwalu Ars Independent. Wierny fan twórczości Hideo Kojimy, Yoko Taro i Shigesato Itoiego. Podobno napisał kiedyś tekst, który miał mniej niż 13 000 słów, ale plotka ta pozostaje niepotwierdzona. Ustatkowany Gracz. Z twarzy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*