Projekt Gra, czyli stwórz grę i zgarnij kasę

Projekt Gra

Huuuge Games, w kooperacji z Tap Tap Games, zajmującym się wydawaniem gier typu hyper casual, zorganizowało ciekawy konkurs o nazwie Projekt Gra. W puli jest okrągłe 100 000 PLN.

Zasady konkursu Projekt Gra

Jeśli tworzysz gry, koniecznie spróbuj swoich sił i zgłoś się, klikając w poniższy link:

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ W PROJEKT GRA

UWAGA! Swoją grę możesz zgłosić jeszcze tylko dzisiaj! Potem trzeba tylko poczekać na ogłoszenie tematu konkursu, a następnie w ciągu miesiąca stworzyć grę hyper casual na platformę mobilną w Unity. Możesz działać w teamie, bądź w pojedynkę. Za pierwsze miejsce przyznane zostanie aż 50 000 PLN, za drugie 30 000 PLN, a za trzecie 20 000 PLN. Więcej informacji znajdziesz na stronie wydarzenia na Facebooku.

Przed przystąpieniem do konkursu koniecznie przeczytaj regulamin.

Jeżeli już wcześniej stworzyłeś mobilną grę hyper casual i chciałbyś zacząć na niej zarabiać to możesz wysłać ją bezpośrednio do Tap Tap Games.

Huuuge Tap Tap bierze na siebie wszystkie koszty związane z marketingiem. Dodatkowo gry monetyzowane są przez reklamy, a Ty zarabiasz na każdej instalacji! Ważne, aby gry były stworzone w Unity na iOS lub Androida. Wszystkie materiały potrzebne do kampanii marketingowej są przygotowywane przez Huuuge Tap Tap Games zgodnie z ich wiedzą oraz doświadczeniem. Chcesz wiedzieć jaka musi być Twoja gra, aby została wydana? Musi być ona grywalna oraz łatwa do zrozumienia przez użytkownika.

Adam to ustatkowany gracz z krwi i kości. Mąż, ojciec, a także wieloletni miłośnik elektronicznej rozrywki w formie wszelakiej. Gry wideo traktuje jako coś znacznie powyżej zwykłego hobby, wynosząc je ponad inne pasje – muzykę i książkę – dostrzegając jednocześnie, jak wiele mają one wspólnego z innymi sferami jego zainteresowań.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*