Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /var/www/html/ustatkowany/wp-content/themes/gauge/lib/inc/follow-items.php on line 84
Shuhei Yoshida dodał odwagi ekipie w pracy przy Ghost of Tsushima | Ustatkowany gracz

Ghost of Tsushima

Obserwuj
5

Bardzo dobry

1

Średnia ocen

Shuhei Yoshida dodał odwagi ekipie w pracy przy Ghost of Tsushima

ghost of tsushima

Jak prezes Sony pomógł ekipie Sucker Punch w tworzeniu ich hitu Ghost of Tsushima?

Twórcy mieli wiele wątpliwości odnośnie japońskiej otoczki Ghost of Tsushima i dało się odczuć nerwówkę w ich szeregach. Wtedy pomocną rękę wyciągnął sam Shuhei Yoshida.

Podczas rozmowy na PAX Online, producent Brian Fleming zdradził, że podczas prac przy przygodach Jina, ekipa miała wiele wątpliwości w temacie settingu ich najnowszego projektu. Japońska wyspa i samuraje były sporym wyzwaniem dla zachodniego zespołu. Czy deweloper z Kalifornii może dobrze ukazać losy japońskiego bohatera i wystarczająco przekonać do tego Sony?

Obawy szefostwa w temacie projektu takiego kalibru znało tylko sześć lub siedem osób i wtedy twórcy udali się na spotkanie, gdzie obecni byli Shuhei Yoshida i Scott Rhode. To własnie wtedy udało się nie tylko przekonać prezesa Sony ale też dostać od niego wiele wyrazów wsparcia, zachętę i rady.

Ten bardzo mądry człowiek (tak producent mówił o prezesie) powiedział ekipie, że nigdy nie oszukają nikogo, kto tak naprawdę zrobił tę grę (zachodni zespół) ale można otoczyć się ludźmi znającymi temat i razem z nimi zrobić to dobrze. Za wsparciem szefa, poszło Sony Japan i wielu konsultantów, którzy pomogli zrobić grę określaną mianem hitu. Tylko cieszyć się z takiego podejścia Sony do sprawy i wierzyć w więcej tego typu projektów w przyszłości.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*