Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /var/www/html/ustatkowany/wp-content/themes/gauge/lib/inc/follow-items.php on line 84
Ustatkowany faktograf: 10 faktów z The Callisto Protocol | Ustatkowany gracz

The Callisto Protocol

Obserwuj

Ustatkowany faktograf: 10 faktów z The Callisto Protocol

the callisto protocol

Ekipa byłych twórców Dead Space nadchodzi z nowym projektem. Studio Striking Distance z Glenem Schofieldem za sterami pracuje przy horrorze i ma to być ich najbardziej brutalna i przerażająca gra. Z tego co do tej pory zostało pokazane i ujawnione, widać jak na dłoni, że doświadczeni twórcy nie rzucają słów na wiatr. A co takiego weterani branży tym razem mają do zaoferowania w temacie straszenia na ekranie? Oto 10 faktów dotyczących The Callisto Protocol.

1. The Callisto Protocol ukaże się 2 grudnia na PS4, PS5, Xboksa One, Xboksa Series S/X i PC.

2.Nowa produkcja byłych twórców Dead Space choć początkowo miała rozgrywać się w uniwersum PlayerUnknown’s Battlegrounds ale 300 lat później, to jednak późniejsze decyzje wykreowały grę jako samodzielne uniwersum (świat, historia).

the callisto protocol

3.Akcja będzie mieć miejsce na martwym księżycu Jowisza, Callisto w 2320 roku. Bohaterem będzie Jacob, który spróbuje uciec z więzienia Black Iron i odkryć jego przerażające sekrety. Rozgrywka to połączenie horroru, akcji i wciągającej narracji, mającej na celu przesunięcie w górę poprzeczki odnośnie horroru i wyzwań w interaktywnej rozrywce.

4.Pojawi się walka dystansowa i wręcz, wrogowie nazywają się Biophages, a główny bohater będzie korzystał z umiejętności „GRP”, czyli przyciąganiu przedmiotów, coś na kształt podobnej opcji w Dead Space.

5.„Gore System” pozwoli masakrować przeciwników na wiele sposobów. Oddział twórców przez kilka lat pracował przy tym systemie, rozrywając każdego wroga na strzępy, co z pewnością nie tylko mocno zwiększy przerażające doświadczenia ale też urozmaici je.

6.Tempo, przerażenie i przetrwanie będzie ważniejsze niż akcja. Możesz spodziewać się wielu tajemniczych, dziwnych odgłosów, które dochodzić będą z wielu kierunków, a gracz będzie zastanawiał się kto tak wyje, kiedy nastąpi atak, co wyskoczy zza winkla? Amunicja nie będzie leżeć na każdym kroku, więc jej oszczędność, celne strzały, umiejętne korzystanie z umiejętności i kreatywność na polu walki będą kluczem do przetrwania.

7.Podczas walki na martwym księżycu Jowisza możesz spodziewać się 10-11 różnych typów wrogów. Przeciwnicy będą mieli różne zachowania i słabe punkty, a rozczłonkowywanie będzie ważną strategią podczas walki.

8.W The Callisto Protocol zabraknie kosmicznych starć, choć możesz spodziewać się sekwencji mających miejsce poza bazą.

9.Nowy projekt studia Striking Distance pojawi się w dwóch edycjach – Day One i Digital Deluxe. Pierwsza na PS5 kosztować ma 69,99 USD, a w jej skład wchodzi gra (PS4 i PS5), Contraband Pack i Retro Prisoner Skin. W droższej wersji za 89,99 USD możesz oczekiwać tego co w edycji Day One i dodatkowo przepustki sezonowej. Wersje PS4 zawierają to samo i kosztują odpowiednio 59,99 USD i 79,99 USD.

10.Wydawca Krafton w swoim raporcie opisuje The Callisto Protocol jako grę AAAA (tak, cztery razy A) i definicję twórców jako produkt z najwyższym poziomem jakości, maksymalnym doświadczeniem horroru i wyróżniającej się mechanice akcji. Budżet jest, teraz tylko trzeba czekać na efekty pracy.

the callisto protocol
the callisto protocol
Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*