Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /var/www/html/ustatkowany/wp-content/themes/gauge/lib/inc/follow-items.php on line 84
Valhalla w 30 klatkach na sekundę... na nowej generacji - ustatkowanygracz.pl

Assassin's Creed Valhalla

Obserwuj
3

Dostateczny

5.4

Średnia ocen

Valhalla w 30 klatkach na sekundę… na nowej generacji

assassins creed valhalla

Xbox Series X reklamowany i zapowiadany jest jako sprzęt potężny. Jeszcze w marcu przy ogłoszeniu specyfikacji menedżer komunikacji Xboksa Will Tuttle informował, że zespół „musiał zbudować konsolę, która pozwoli developerom bez kompromisów robić gry w 4K i 60 klatkach na sekundę”. Aaron Greenberg potwierdził w ubiegłym tygodniu, że 60 klatek na sekundę ma być standardem z opcją na 120 FPS.

Jak się okazuje, „standard” jest definiowany dość luźno. Microsoft bowiem poprawił się we wtorek, że nie będzie wymagał od developerów, by gry działały na Xbox Series X w minimalnej liczbie 60 FPS.

Również Ubisoft poinformował w oświadczeniu dla IGN, że „flagowa” gra nadchodzącej generacji konsol, Assassin’s Creed Valhalla, będzie działać w „minimalnej” liczbie 30 klatek na sekundę. Możliwe, że podobnie jak Black Flag – poprzednia część serii wydana na przełomie generacji – doczeka się później stosownej łatki. Nie o klatki oczywiście chodzi w graniu, co najwyżej o stabilność zabawy. Natomiast te doniesienia są dość frustrujące. Płynne 30 FPS i rozdzielczość 1080p miały być standardem już na PlayStation 4 i Xbox One, tymczasem tę obietnicę spełniło od 2013 roku relatywnie niewiele gier; z kolei ulepszone edycje Pro i X nie zmieniły w tej kwestii zbyt wiele. Trafiło się zresztą parę tytułów, które na konsolach działało wręcz skandalicznie.

Cóż, nawet jeśli Valhalla nie zabłyśnie w maksymalnej płynności, możemy być pewni jednego: będzie śliczna. Jeśli chcesz wymienić się poglądami o Assassin’s Creed Valhalla, zapraszamy do dołączenia do oficjalnej grupy fanowskiej na Facebooku.

Dawniej student projektowania gier na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu, przez chwilę nawet doktorant. Kurator gier wideo katowickiego festiwalu Ars Independent. Wierny fan twórczości Hideo Kojimy, Yoko Taro i Shigesato Itoiego. Podobno napisał kiedyś tekst, który miał mniej niż 13 000 słów, ale plotka ta pozostaje niepotwierdzona. Ustatkowany Gracz. Z twarzy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*