Gears 5 to dziedzictwo i synonim słowa „największy”

gears 5

Ekipa The Coalition mocno wierzy w swoją najnowszą produkcję Gears 5. Twórcy nie boją się używać słowa „największy”.

Developer pod wieloma względami stara się dopracować strzelaninę Gears 5, usatysfakcjonować fanów serii i zaproponować konkretną przygodę. Multiplayer design director Ryan Cleven ze studia The Coalition w rozmowie z Game Informerem stwierdził bez ogródek, że piąta część będzie największą częścią Gears of War w historii, z największą kampanią, największym PvE i największą ilością treści.

Powróci tryb Hordy czy Escalation Mode, co z pewnością pozwoli cieszyć się dłużej tytułem, po zakończonej kampanii dla pojedynczego gracza. Cleven dodał, że Gears 5 to dziedzictwo, wysoka jakość i znaki jakie z pewnością rozpoznają fani serii.

Utalentowany zespół programistów mocno wierzy w swój nowy projekt, a ja mam wielką nadzieję, że tak chętnie używane wielkie słowa znajdą pokrycie w finalnym produkcie, podczas wrześniowej premiery.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*