SOEDESCO powinieneś kojarzyć dzięki grom Owlboy i Truck Driver. Okazuje się, że wydawca wyrusza na podbój Europy Środkowo-Wschodniej.
SOEDESCO przymierza się do nowej generacji konsol, przygotowując nową komunikację wizualną i rozszerzając zakres swojej komunikacji na kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Rosję. Za komunikację na wspomnianym obszarze odpowiedzialna będzie agencja Galaktus PR.
Jak ekipa Galaktusa komentuje rozpoczęcie współpracy z SOEDESCO?
„>>O rety, będziemy pracować z ekipą stojącą za Truck Driverem i Owlboyem!<< krzyknęliśmy z radości, widząc w skrzynce e-maila, służącego za wirtualne przybicie piątki. Jesteśmy zatem absolutnie podekscytowani i z radością spieszymy z informacją, że robimy to razem. SOEDESCO i Galaktus PR to team-up na miarę drużyny superbohaterskiej! Od dziś będziemy dostarczać naszym medialnym przyjaciołom z Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji informacje prosto z obozu tego indie wydawcy.”
Na start współpracy, SOEDESCO ogłosiło swoją nową komunikację wizualną, związaną nierozerwalnie z postępującą ewolucją firmy. Na przestrzeni ostatnich lat ekipa mocno rozwinęła swój biznes i nadszedł czas na zmiany. Wraz odświeżeniem brandu dla oka, pojawia się także nowy slogan firmy, który pochodzi prosto z głębi wartości, na których zbudowana została firma. „It’s in your hands” oznacza, że wszystko jest w Twoich rękach, niezależnie czy mowa o prawdziwym życiu, czy o kontrolerze, z którego korzystasz, grając w swoje ulubione gry.
Obok sloganu i grafiki, SOEDESCO zmodernizowało też nieco swoje logo i stronę internetową. Nowa szata graficzna przygotowana jest z myślą o nowej generacji graczy i konsol, ale jednocześnie jest spójna z ich dotychczasową komunikacją. SOEDESCO potwierdziło, że już teraz pracuje nad tytułami na PlayStation 5 i Xbox Series X. Odświeżona strona internetowa będzie w pełni dostępna już niebawem!
Serdecznie gratulujemy obu ekipom i trzymamy kciuki za udaną współpracę!