Na temat gry KURSK, autorstwa katowickiego studia Jujubee S.A., można było usłyszeć niejedno. Gra najpierw wychwalana, dostała się pod artyleryjski ogień ostrej krytyki i przynajmniej dwuznacznych zapytań ze strony rosyjskich mediów. Po dłuższym milczeniu studio zareagowało stosowną publikacją-wywiadem na własnym blogu, w którym poznasz odpowiedzi na kilka najczęściej zadawanych pytań samemu sobie, jak i rozmówcy, którym jest Michał Stępień, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za opisywany projekt.
Z wywiadu dowiesz się m.in. o tym jak postępują prace nad grą, na czym obecnie koncentruje się studio, jak również jakie aspekty powstającego tytułu nieustannie ulepsza. Przeczytasz również o tym, czym KURSK będzie wyróżniał się na tle innych gier autorstwa Jujubee S.A., uzupełnisz stan swojej wiedzy na temat kontrowersyjności tytułu, poznasz zakres swobody oddany graczowi, jak również przekonasz się, że dominacja narracji filmowej w rzeczonym tytule to bardzo istotny punkt w całym procesie powstania gry.
„Jej komercyjny sukces niewątpliwie cieszyłby osoby lokujące fundusze na giełdzie. Spółka w krótkim czasie osiągnęła kapitalizację przekraczającą 40 mln zł i od debiutu w sierpniu cena akcji Jujubee wzrosła sześciokrotnie.
Nie ulega wątpliwości, że wiele zależeć będzie od Kurska – znaczący wzrost kursu akcji spółki wskazuje jednak, że rynki finansowe wierzą w ten projekt.” – mówi specjalnie dla Ustatkowanego Gracza Michał Stępień.
Jednak to gracze, już doskonale orientujący się na jakich platformach oficjalnie pojawi się gra (PC, PlayStation 4, Xbox One, Mac, Linux), powinni być najbardziej usatysfakcjonowani. .