Atomfall zawiera eksperymentalne aspekty i zwariowane wybory

atomfall

Pewne wydarzenia w grze mogą mieć ogromny wpływ na wrogie jednostki, ale będzie trzeba je znaleźć.

Atomfall to interesująca propozycja studia Rebellion znanego głównie z serii Sniper Elite. Tym razem możesz spodziewać się postnuklearnej gry akcji z przetrwaniem i swobodą wyboru, a główny projektant Ben Fisher w ostatnim odcinku podcastu VideoGamer opowiedział o tajemniczej opcji.

Okazuje się, że w Atomfall możesz spodziewać się pewnych eksperymentalnych rzeczy, których nie spróbowałbyś w innym tytule, bo nie można zagwarantować końcowego rezultatu. W grze jest kilka szalonych wyborów/wydarzeń, które możesz wywołać lub całkowicie przeoczyć, a mogą one mieć ogromny wpływ na populację wroga w świecie gry i nie tylko. Wygląda na to, że fani eksploracji i aktywności typu „co się stanie jeśli…” mogą zacierać ręce.

Opcja dotycząca wpływania na populację wroga jest bardzo interesująca zwłaszcza, że gry takie jak np. Fallout 4 pozwalają zniszczyć prawie wszystkie frakcje. Jak daleko w tym aspekcie posunie się ekipa Rebellion?

Atomfall ukaże się 27 marca na Xboksa Series X/S, Xboksa One, PS4, PS5 i PC. Poniżej najnowszy trailer gry.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*