Resident Evil Requiem zadowoli zarówno wyjadaczy serii jak i nowych graczy

resident evil requiem

Twórcy robią wszystko, aby znaleźć złoty środek i zadowolić wszystkich.

W wywiadzie dla VGC producent Masato Kumazawa mówił o tym, jak ważne jest znalezienie równowagi między obecnością easter eggów w grze, a zapewnieniem jej czystej rozrywki dla nowych odbiorców.

Twórca dodał, że Resident Evil Requiem jest projektowany w taki sposób, aby nowi gracze mogli się dobrze bawić i zrozumieć fabułę. Tytuł będzie jednak zawierał także easter eggi i nawiązania do innych gier co oznacza, że ​​wieloletni wyjadacze serii będą mieli wiele powodów do radości.

Japoński deweloper chce tak zrównoważyć rozgrywkę, aby nostalgiczne easter eggi, wskazówki i nawiązania do fabuły radowały fanów serii, ale jednocześnie chce uniknąć gry, która zniechęci graczy nie znających poprzednich odsłon. Chodzi o to, żeby nowi gracze mogli zrozumieć grę i cieszyć się nią w 100 procentach, podczas gdy zagorzali fani wyciągną z nawiązań i ciekawostek 150 procent funu.

Czy twórcom uda się taki zabieg i ostatecznie zadowolą wszystkich? Resident Evil Requiem ukaże się 27 lutego 2026 roku na Xboksa Series X/S, PS5, Nintendo Switch 2 i PC.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*