Autentyczność i detale to ważne cechy w Mafia: The Old Country

mafia the old country

Studio Hangar 13 opublikowało materiał z serii dzienniki dewelopera poświęcony detalom, autentyczności i realizmowi w ich najnowszym tytule.

Wideo przedstawia różnych twórców opowiadających o nowej Mafii, którzy pracują przy grze w Hangar 13 i włoskim studiu Stormind Games. Swoje przemyślenia i ciekawostki skomentowali reżyser Alex Cox, główny scenarzysta Matthew Aitken i dyrektor artystyczny Steve Noakes.

Salvo Fallica ze Stormind Games także zabrał głos opowiadając, że głównym priorytetem deweloperów zawsze było zapewnienie autentyczności. To właśnie ona jest kluczowym słowem w tym materiale, a Cox i Aitken dodali, że detale są absolutnie kluczowe dla utrzymania immersji gracza. Poza tym studio zatrudniło ekspertów terenowych, aby pomogli oni zrealizować dokładną wizję gry i zapewnić odpowiedni kontekst.

Najnowsza Mafia będzie też znacząco różnić się od poprzednich części, bo tym razem wielkie aglomeracje zostały zastąpione mniejszym obszarem dzikiej przyrody Sycylii. W poniższym materiale dowiesz się o wiele więcej o produkcji gry, odwiedzanych przez ekipę miejscach i problemach z…”wyglądem noży”. Warto obejrzeć.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*