Studio Hangar 13 opublikowało materiał z serii dzienniki dewelopera poświęcony detalom, autentyczności i realizmowi w ich najnowszym tytule.
Wideo przedstawia różnych twórców opowiadających o nowej Mafii, którzy pracują przy grze w Hangar 13 i włoskim studiu Stormind Games. Swoje przemyślenia i ciekawostki skomentowali reżyser Alex Cox, główny scenarzysta Matthew Aitken i dyrektor artystyczny Steve Noakes.
Salvo Fallica ze Stormind Games także zabrał głos opowiadając, że głównym priorytetem deweloperów zawsze było zapewnienie autentyczności. To właśnie ona jest kluczowym słowem w tym materiale, a Cox i Aitken dodali, że detale są absolutnie kluczowe dla utrzymania immersji gracza. Poza tym studio zatrudniło ekspertów terenowych, aby pomogli oni zrealizować dokładną wizję gry i zapewnić odpowiedni kontekst.
Najnowsza Mafia będzie też znacząco różnić się od poprzednich części, bo tym razem wielkie aglomeracje zostały zastąpione mniejszym obszarem dzikiej przyrody Sycylii. W poniższym materiale dowiesz się o wiele więcej o produkcji gry, odwiedzanych przez ekipę miejscach i problemach z…”wyglądem noży”. Warto obejrzeć.