Możesz liczyć na głębie, detale i bardziej odczuwalne doświadczenie z rozgrywki.
W 2017 roku seria Assassin’s Creed przeszła większe zmiany w kierunku action RPG. Jednak po Origins, Odyssey i Valhalli, wielu graczy zostało zmęczonych tą formułą i wielkimi otwartymi światami. Po przygodach Eivora, dało się słyszeć głosy krytyki i chęci kolejnej przemiany.
Okazało się, że twórcy posłuchali graczy i właśnie odpowiedzią na krytykę ma być Assassin’s Creed Mirage. Creative director Stéphane Boudon w rozmowie z serwisem GamesRadar powiedział, że nadchodząca odsłona będzie znacznie bardziej intymna, kameralna i podobna do starszych części serii. Tym razem możesz liczyć na większy nacisk na skradanie i parkour.
Nowy, bardziej potężny sprzęt daje szansę na większą głębię zarówno w opowieści, jak również w mechanice. Twórca wspomniał też o doświadczeniu wielu lat, które teraz zaprocentuje w temacie bogactwa i gęstości na mapie, w porównaniu z pierwszymi odsłonami AC. To wszystko sprawia, że Bagdad pełny niesamowitych szczegółów i rozwiązań, będzie jednym z głównych bohaterów Mirage.
Czyżby programista miał na myśli brak nudy znanej z pierwszej części Assassin’s Creed, wciągającą fabułę i interesujące questy? Assassin’s Creed Mirage nie ma jeszcze daty wydania (2023) i powstaje na PS4, PS5, Xboksa One, Xboksa Series X/S i PC.