Lepiej nie mieć kooperacji ale całą resztę w dobrej jakości. Twórcy po prostu musieli wybierać.
Pewnie denerwuje Cię brak co-opa na grudniową premierę Halo Infinite? Możesz dowiedzieć się czemu nie będzie tej opcji w dniu wydania gry (dopiero w maju 2022 roku) i co było przyczyną takiego posunięcia dewelopera. W rozmowie z serwisem IGN, szef studia 343 Industries Joseph Staten powiedział, że w pewnym momencie produkcji, twórcy stanęli przed wielkim wyborem. Pracować przy kooperacji i wydać grę niedopracowaną (choć wiedzieli, że prawdopodobnie i tak nie zdążą), porównując ją do premiery Cyberpunk 2077, lub opóźnić strzelanie ze znajomym ale maksymalnie skupić się na pozostałych aspektach gry.
Choć to była bardzo trudna decyzja to oczywiście wybór mógł być tylko jeden i druga opcja stała się faktem. Najważniejsze dla twórców było upewnienie, że Infnite będzie świetnie działać na każdej platformie. Szef ekipy jest również fanem serii Halo i nie wyobrażał sobie, aby wydać niedopracowany produkt. Wydaje się, że to był dobry wybór i oby słowa najważniejszej osoby w studiu były prawdziwe.