Twórcy tłumaczą dlaczego wolą nie wydawać wersji pudełkowej swojej najnowszej produkcji.
Kolejne losy pisarza w Alan Wake 2 będą dostępne wyłącznie w cyfrowej wersji, pomijając pudełkowe wydania. Game director Kyle Rowley w rozmowie z serwisem Eurogamer ujawnił, że przejście na technologię cyfrową daje więcej czasu na dopracowanie gry.
Chodzi o kilka dodatkowych tygodni, które gwarantuje nie wysyłanie gry do tłoczni. Właśnie przez ten czas studio Remedy chce maksymalnie dopracować grę, tak aby być z niej dumne. Twórcy rezygnując z pudełkowych wydań chcą dać graczom lepszą wersję gry, intensywnie pracując w ostatnich tygodniach przed premierą.
Przyznaję, że takie stwierdzenia choć są prawdziwe to średnio do mnie trafiają. Chyba każdy gracz wolałby mieć wybór i np. poczekać kilka tygodni dłużej na premierę.
Alan Wake 2 ukaże się 17 października bieżącego roku na PS5, Xboksa Series X/S i PC.