Dead Island 2 bez otwartego świata. Masakrowanie zombie z liniowym postępem

dead island 2

Tego chyba niewielu się spodziewało.

Twórcy Dead Island 2 wyjaśnili kilka kwestii odnośnie postępów w grze i jej specyfiki. Reżyser David Stenton i dyrektor kreatywny James Worral, w rozmowie z serwisem Eurogamer powiedzieli, że Los Angeles będzie podzielone na kilka dzielnic o różnej wielkości. Niektóre będą małe, a inne ogromne, oferując zadania poboczne i inne aktywności.

Nowe lokacje będą odblokowywane tylko wraz z postępem fabuły ale z powrotem do nich nie będzie problemu. Możliwe będzie podróżowanie między dzielnicami, choć sam postęp to liniowa przygoda, a napotykane umarlaki będą różne dla każdego kawałka mapy. Zombie to półżywe odzwierciedlenie danego obszaru, ubioru i życia w Mieście Aniołów (Umarlaków) i będą to raczej spotkania twarzą w twarz, a nie hordy z World War Z.

Jestem ciekawy jak będzie to finalnie wyglądało. Dead Island 2 ukaże się 3 lutego 2023 roku na PS5, Xboksie Series X/S, PS4, Xboksie One, PC i Stadii.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*