Dead Island 2 jeszcze skopie Wam tyłki

dead island 2

Oczywiście jeśli kiedyś w ogóle się pojawi. Dla Koch Media znana seria wciąż pozostaje bardzo ważną marką i zapowiada się na konkurenta Dying Light.

Tak mocne słowa odnośnie marki Dead Island wypowiedział w rozmowie z Gamesindustry.biz nie byle kto, bo szef Koch Media – Klemens Kundratitz. Stwierdził on, że pytania o Dead Island 2 to jego ulubiony temat i wciąż wierzy w wielkość gry. To bardzo ważna marka dla wydawcy i muszą zrobić wszystko, aby tytuł był wyjątkowy.

Kundratitz powiedział, że najważniejszy jest wynik końcowy i ostateczna ocena gry. Lata produkcji, trzy ekipy developerów to prawdziwe poświęcenie i dążenie do udanej gry, spełnienia oczekiwań graczy, aby dostarczyć prawdziwy „zombie kick-ass”. Twórcy dadzą z siebie wszystko tylko czy po tak długiej tułaczce efekt końcowy będzie zadowalający?

Pierwsze podejście do Dead Island 2 mieli niemieccy developerzy z YAGER ( premiera zapowiadana była na wiosnę 2015 roku), potem tworzenie gry zlecono Sumo Digital, a aktualnie za powstawanie gry odpowiedzialna jest ekipa Dambuster Studios (pracujące ponoć też przy TimeSplitters 4), czyli twórcy średnio przyjętego Homefront: The Revolution.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*