To nie będzie kolejna gra usługa i grind znany z innych produkcji. Możesz przygotować się na mocny nacisk na fabularną otoczkę.
Choć Outriders jawi się jako gra podobna do Destiny czy The Division, to jednak twórcy dość wyraźnie zaznaczają o wielkiej roli fabuły w ich produkcji. W rozmowie z IGN, reżyser Bartosz Kmita zaznaczał o ważności wątku fabularnego w Outriders.
Już w początkowej fazie pracy przy grze, twórcy zdali sobie sprawę, że nacisk na fabułę jest tak wielki, że to nie może być kolejna gra usługa i grindowanie, bo wiele mniejszych, oddzielnych wątków nie było brane pod uwagę. Polski developer uważa, że na rynku jest wiele świetnych tytułów, a gracze nie koniecznie mają ochotę spędzać kolejnych 300 godzin na zdobywaniu nowego przedmiotu.
Oby połączenie kooperacyjnego dynamicznego strzelania i fabuła świetnie się uzupełniały. Outriders ukaże się pod koniec roku na PlayStation 5, PlayStation 4, Xboksa One, Xboksa Series X, PC i Stadię.