Outriders

Outriders

Fabuła będzie kluczowa dla rozgrywki w Outriders

Outriders

To nie będzie kolejna gra usługa i grind znany z innych produkcji. Możesz przygotować się na mocny nacisk na fabularną otoczkę.

Choć Outriders jawi się jako gra podobna do Destiny czy The Division, to jednak twórcy dość wyraźnie zaznaczają o wielkiej roli fabuły w ich produkcji. W rozmowie z IGN, reżyser Bartosz Kmita zaznaczał o ważności wątku fabularnego w Outriders.

Już w początkowej fazie pracy przy grze, twórcy zdali sobie sprawę, że nacisk na fabułę jest tak wielki, że to nie może być kolejna gra usługa i grindowanie, bo wiele mniejszych, oddzielnych wątków nie było brane pod uwagę. Polski developer uważa, że na rynku jest wiele świetnych tytułów, a gracze nie koniecznie mają ochotę spędzać kolejnych 300 godzin na zdobywaniu nowego przedmiotu.

Oby połączenie kooperacyjnego dynamicznego strzelania i fabuła świetnie się uzupełniały. Outriders ukaże się pod koniec roku na PlayStation 5, PlayStation 4, Xboksa One, Xboksa Series X, PC i Stadię.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*