the-last-of-us-2-2

The Last of Us Part II

6

Celujący

5.8

Średnia ocen

Fałszywe spojlery z sequela The Last of Us – reżyser proponuje poznać całą przygodę

the-last-of-us-2-2

Nie dość, że w sieci można było dowiedzieć się o ważnych momentach w The Last of Us: Part II, to w dodatku pojawiły się jeszcze fałszywe przecieki.

Reżyser Neil Druckmann w rozmowie z serwisem Eurogamer, został zapytany o czas, kiedy twórcy dowiedzieli się o przeciekach z gry. Dla całej ekipy był to prawdziwy koszmar, jednak to nie koniec dramatu, bo twórca dodał, że w sieci można natknąć się jeszcze na fałszywe spojlery. Nawet jeśli już wiesz co nieco o fabule kolejnych przygód Joela i Ellie, to reżyser namawia do sprawdzenia całej opowieści, bo zakończenie i tak nie było pokazane.

Twórca dodaje, że nic nie może się równać z byciem Ellie i przeżywaniem jej historii, nie tylko w przerywnikach filmowych, ale w rozgrywce, rozmowach, muzyce i emocjonalnym wpływie na gracza. Historia została skonstruowana w taki sposób, że nie chodzi tylko o zwroty akcji, ale o odczuwanie napięcia związanego z wyborami dokonywanymi przez postaci.

Wydaje mi się, że Druckmann trafił w samo sedno, bo przecież opowieść jest bardzo długa, a w sieci pojawiły się zaledwie jej fragmenty. Do premiery pozostało jeszcze kilkanaście dni.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*