Choć gra Death Stranding prawdopodobnie nie pobije żadnego rekordu, to już jej twórca ma na koncie dwa osiągnięcia i to związane z mediami społecznościowymi.
Znany Japończyk może mieć powody do radości, bo został podwójnie nagrodzony wpisem do Księgi Rekordów Guinnessa jako „najwięcej obserwujących na Twitterze dla reżysera gier wideo” i „najwięcej obserwujących na Instagramie dla reżysera gier wideo”. Liczba „followersów” na Twitterze to ponad 2,8 miliona, a Instagram pokazuje na ten moment 918 tyś. obserwujących.

Oczywiście twórca Death Stranding pochwalił się tą wiadomością na swoich kontach w mediach społecznościowych. Kojima nie daje odpoczynku swoim obserwującym i codziennie dodaje wiele wpisów, które aktualnie w większości, co jest zrozumiałe, poświęcone są grze Death Stranding.

Tytuł zbiera mieszane opinie ale na liście Top 10 w Wielkiej Brytanii radzi sobie znakomicie zajmując drugie miejsce i będąc drugim najlepiej sprzedającym się nowym IP na rynku (36 procent lepiej sprzedało się świetne Days Gone).