forbidden west

Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West z podobnymi wrażeniami na PS4 i PS5

forbidden west

Jeśli martwiłeś się o nowe przygody Aloy na PS4 to możesz już spać spokojnie.

Główny grafik postaci Bastien Ramisse z Guerrilla Games w rozmowie na blogu PlayStation powiedział, że twórcy solidnie opracowali i przetestowali grę jednocześnie na PlayStation 4 i PlayStation 5, ponieważ dla nich bardzo ważne jest, aby zapewnić graczom PlayStation 4 równie wciągające wrażenia.

Dzięki pierwszej części na PlayStation 4 programiści wiedzieli, że nadal mają niezbadane zasoby potrafiące w przyszłości pchnąć do przodu realizm, szczegółowość postaci i inne aspekty. Po wielu testach, pracach przy wersji na starszą konsolę Sony możesz być pewny, że żadnej plamy nie będzie.

W Forbidden West możesz spodziewać się ulepszeń w zakresie przechwytywania twarzy, ciała i ruchu Aloy. Takie podejście pozwala na bardziej realistyczne kształty i szczegóły powierzchni postaci, a także jeszcze bardziej imponujące stroje z ich ulepszeniami, mającymi wpływ na umiejętności głównej bohaterki w rozgrywce. Prawdziwość tych słów można było zaobserwować w pierwszych materiałach zaprezentowanych przez twórców.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*