Jeśli martwiłeś się o nowe przygody Aloy na PS4 to możesz już spać spokojnie.
Główny grafik postaci Bastien Ramisse z Guerrilla Games w rozmowie na blogu PlayStation powiedział, że twórcy solidnie opracowali i przetestowali grę jednocześnie na PlayStation 4 i PlayStation 5, ponieważ dla nich bardzo ważne jest, aby zapewnić graczom PlayStation 4 równie wciągające wrażenia.
Dzięki pierwszej części na PlayStation 4 programiści wiedzieli, że nadal mają niezbadane zasoby potrafiące w przyszłości pchnąć do przodu realizm, szczegółowość postaci i inne aspekty. Po wielu testach, pracach przy wersji na starszą konsolę Sony możesz być pewny, że żadnej plamy nie będzie.
W Forbidden West możesz spodziewać się ulepszeń w zakresie przechwytywania twarzy, ciała i ruchu Aloy. Takie podejście pozwala na bardziej realistyczne kształty i szczegóły powierzchni postaci, a także jeszcze bardziej imponujące stroje z ich ulepszeniami, mającymi wpływ na umiejętności głównej bohaterki w rozgrywce. Prawdziwość tych słów można było zaobserwować w pierwszych materiałach zaprezentowanych przez twórców.