Czy po 13 latach od zapowiedzi wreszcie możesz spodziewać się zakończenia prac i wydania gry?
Horror ROUTINE od ekipy Lunar Software został zapowiedziany w 2012 roku, ale przez wiele długich lat zespół milczał, publikując bardzo niewiele treści odnośnie gry. Ostatecznie pojawił się zwiastun w 2022 roku, ale wciąż nie było żadnych szczegółów w temacie premiery.
W nowym wpisie na Steam twórcy Aaron Foster, Jemma Hughes i Pete Dissler przyznali się do długiej nieobecności i zapewnili, że praca przy ich horrorze była zawsze ogromnym przedsięwzięciem dla tak małej ekipy. Zespół potwierdził, że ROUTINE jest wciąż w fazie aktywnego rozwoju, ale prace zbliżają się do mety. Chociaż studio składa się tylko z trzech pracowników, programiści mieli wiele szczęścia związanego z wiedzą i wsparciem wielu współpracowników.
Jednym z nich był kompozytor muzyki do DOOM-a Mick Gordon, który pracował przy projekcie przez wiele lat, ale ostatecznie odszedł w lipcu ubiegłego roku z powodu „konfliktów w harmonogramie”. Mick stworzył wiele znakomitych materiałów dźwiękowych, które ostatecznie znajdą się w finalnej wersji gry i zapewnił nieocenione wsparcie dla ROUTINE.
Twórcy są przekonani, że wkrótce będą mogli podzielić się z kolejnymi informacjami na temat gry i być może wreszcie ujawnią datę premiery. ROUTINE to survival horror z perspektywy pierwszej osoby, w którym będziesz eksplorować opuszczoną bazę księżycową zamieszkaną przez zabójcze roboty.
Horror ukaże się na Xboksa Series X/S, Xboksa One i PC.