Jeżeli nie idzie Ci za dobrze pod kątem prowadzenia własnego biznesu, zawsze możesz zmienić branżę. Wygląda na to, że włodarze Atari właśnie w ten sposób podeszli do długofalowych planów rozwoju firmy. Kilka dni temu nawiązali współpracę z amerykańską agencją kreatywną DSG Studio oraz firmą budowlaną True North Studio, które będą odpowiedzialne za wybudowanie na terenie USA ośmiu hoteli sygnowanych znanym logiem.
„Razem zbudujemy przestrzeń, która będzie czymś więcej niż tylko hotelem”, powiedział Fred Chesnais, dyrektor generalny Atari. „Atari jest kultową globalną marką, która przemawia do ludzi w każdym wieku, z różnych krajów, kultur i środowisk etnicznych i nie możemy się doczekać, aż nasi fani i ich rodziny będą mogli cieszyć się tą nową koncepcją hotelu”. Atari chce zaoferować wciągające i niezapomniane doznania dla wszystkich grup wiekowych dając dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych, jak np. wirtualna i rozszerzona rzeczywistość. Nie da się jednak ukryć, że dla dużej ilości odwiedzających będzie to też podróż niezywkle sentymentalna. W wybranych hotelach znajdą się również miejsca i studia, w których odbywać się będą imprezy e-sportowe.
Pierwszy z hoteli Atari ma powstać już w 2020 roku w Phoenix, a kolejne inwestycje planowane są w Las Vegas, Denver, Chicago, Austin, Seattle, San Francisco i San Jose. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.atarihotels.com.
Pomysł co prawda dosyć zaskakujący, jednak trudno mu odmówić logiki. Być może kapitał pozyskany w ten sposób zostanie wpompowany w odbudowanie znaczenia Atari na rynku gier? Oby tak się stało!