W grudniu 2014 roku nowo powstałe, niezależne studio produkujące gry komputerowe z Warszawy o nazwie Telepaths’ Tree poszukiwało osoby na stanowisko level / game designera. Zespół najwyraźniej powiększył się o kolejnego profesjonalistę-pasjonata, bowiem przez minione 8 miesięcy firma nie próżnowała, czego dowodem jest krótki materiał, jaki wypuszczono w dniu dzisiejszym do Sieci.
Wiadomo, że zapowiedziana gra będzie horrorem utrzymanym w konwencji gier FPS, opartym na silniku Unreal Engine 4, w którym świat równoległy będzie korelował z biomechanicznymi rozwiązaniami. Ciężko jest jednoznacznie stwierdzić, czy Inner Chains z czasem zostanie konwertowana również na inne platformy, ale samo wspomniane ogłoszenie o pracę mocno sugeruje, iż jest to tytuł tworzony z myślą o komputerach klasy PC. Można oczywiście przypuszczać, iż akcja teasera przedstawia wrota piekieł, ale wolelibyśmy nie zapędzać się w domysły, a raczej skupić na faktach, których – niestety – na tę chwilę nie ma zbyt wiele. Warto jednak nadmienić, że w tytuł „zamieszany” jest m.in. Piotr Chuchulski – człowiek pracujący wcześniej w Platige Image oraz Flying Wild Hog.
O tym, iż wspomniane studio jest raczkującym i gaworzącym w najlepsze młodzieńcem, świadczy nie tylko wciąż powstająca strona internetowa ale również niedawno postawiony fanpage. Niemniej jednak życzymy tak umiejętności w promowaniu produktu, jak i profesjonalnego podejścia do całości przedsięwzięcia. Trzymamy kciuki za pozytywny rozwój zaanonsowanego teaserem projektu.
Mateusz IX Swarabowicz
Moim zdaniem trailer zalatuje trochę DMC, ale biorąc pod uwagę raczkujące polskie studio i zamierzony klimat… cóż może to być całkiem „przyjemny” horror. Nowo powstałe niezależne studia mają zawsze tzw. odrębny lot czyli zupełnie inne podejście do tematu. Jestem ciekawy co z tego wyniknie. Pozdrawiam
Ustatkowany Gracz
I my jesteśmy ciekawi, dlatego będziemy się tej produkcji bacznie przyglądać.
ChristmasS
Odwiedzając ostatnio stronę tego tytułu zauważyłem obiecujące i dość ciekawe koncepty. Gra widać idzie do przodu. jeżeli będziemy mieli do czynienia z takimi lokacjami jakie faktycznie ukazywane są konceptach to jestem stanowczo na tak. Polskie studia robią robotę 🙂