Najdłuższa praca w gronie czarodziejów w sequelu The Last of Us

the last of us part 2

Kto tak pochlebnie wypowiedział się na temat twórców przygód Joela i Ellie? Dlaczego ekipa studia Naughty Dog to czarodzieje?

Ambicji, ciężkiej pracy i ponadnaturalnych zdolności nie można odmówić twórcom serii Uncharted i The Last of Us. Do grona ich wielbicieli i osób pozytywnie zaskoczonych współpracą dołączyła scenarzystka Halley Gross. W rozmowie z Official PlayStation Magazine (wydanie grudniowe) wspomniała ona o „czarodziejach” i o najbardziej złożonej i dopracowanej grze wideo.

Okazuje się, że projekt Part II to najdłuższa praca scenarzystki w życiu i codzienna ciężka współpraca z projektantami, animatorami, muzykami i artystami postaci. Po co? Celem jest najbardziej ambitna, dopracowana i złożona gra ekipy Naughty Dog. To nie koniec, bo ostatecznie pozytywnie zakręcona scenarzystka nazwała twórców przygód Joela i Ellie czarodziejami.

Wiele ekip developerskich pragnie osiągnąć podobny poziom do Naughty Dog, jednak obserwacja poszczególnych działów i ich pracowników (przez osoby współpracujące) kolejny raz daje do zrozumienia, że można spodziewać się naprawdę wielkiej gry, a wszystkie słowa i zapewnienia twórców wypada traktować poważnie.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*