CDP.pl oraz innowacyjna platforma do zarządzania programami lojalnościowymi ZenCard nawiązały współpracę, w ramach której klienci sklepu będą mogli korzystać z systemu rabatów i personalizowanych promocji. Mogą oni kupować produkty tak jak lubią najbardziej – w wersji fizycznej w modelu wysyłkowym lub cyfrowej w modelu download–to-own, a także figital, będącej połączeniem produktu fizycznego z wersją cyfrową.
Wdrożenie programu ZenCard pozwoli użytkownikom CDP.pl uzyskać dodatkowe rabaty np. za zwiększenie wartości koszyka, a także uzyskiwać korzyści za kolejne zakupy w e-sklepie. Czym dokładnie jest wspomniany program? ZenCard to platforma do zarządzania programami aktywizacji klientów, która rozpoznaje konsumenta przy płatności i automatycznie przyznaje mu odpowiednią promocję. Sprzedawcy mogą za pośrednictwem ZenCard tworzyć programy lojalnościowe, którymi sami zarządzają i firmują własnym logo. System łączy dane o zakupach online i offline, dając sprzedawcom szerokie możliwości dopasowania promocji do zainteresowań klientów, przy zachowaniu troski o ich anonimowość.
Efekty współpracy obu firm będą dostępne dla klientów sklepu CDP.pl jeszcze w te wakacje.