Skull & Bones przerabiane na grę-usługę?

skull & bones header

Ubisoft Forward było niezłe – niby sporo wyciekło, ale jednak zobaczyliśmy też trochę więcej z kilku obiecujących gier. Natomiast pewnie niektórzy widzowie, jak niżej podpisany, zadawali sobie pytanie: a co ze Skull & Bones? Część czytelników z kolei zastanawia się teraz: co to jest Skull & Bones?

Skull & Bones był zapowiedzianą w 2017 roku grą o piratach. Miała stanowić naturalne rozwinięcie mechanik żeglugi, które wprowadzono do serii Assassin’s Creed w części III i mocno rozbudowano w wybitnej czwartej, Black Flag. Gra miała być nastawiona na rywalizację z innymi graczami… aż w 2019 roku Ubisoft ogłosił, że Skull & Bones długo jeszcze nie ujrzymy.

VGC donosi, powołując się na anonimowe źródło w zespole developerskim z Ubisoft Shanghai, że w projekcie doszło do sporych przetasowań. Miała być gra „premium” z naciskiem na rywalizację, a dostaniemy najpewniej grę-usługę stawiającą na współpracę między graczami. Skull & Bones ma rozgrywać się w otwartym świecie z questami, na którego kształt wpływać mają decyzje graczy. Inspiracją mają tutaj być nie tylko produkcje jak Sea of Thieves, ale też np. Fortnite, który w każdym patchu wywraca szachownicę do góry nogami i czyni graczy bohaterami kreatywnej, sieciowej kampanii.

Ubisoft zapowiedział, że ujrzymy jeszcze sieciową konferencję Forward – być może wtedy zobaczymy coś z nowego kierunku Skull & Bones.

Dawniej student projektowania gier na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu, przez chwilę nawet doktorant. Kurator gier wideo katowickiego festiwalu Ars Independent. Wierny fan twórczości Hideo Kojimy, Yoko Taro i Shigesato Itoiego. Podobno napisał kiedyś tekst, który miał mniej niż 13 000 słów, ale plotka ta pozostaje niepotwierdzona. Ustatkowany Gracz. Z twarzy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*