Szczury ewoluowały i są silniejsze w A Plague Tale: Requiem

a plague tale requiem

Będą bardziej niebezpieczne z wykorzystywaniem środowiska.

Obecna generacja konsol pozwoliła twórcom na większe możliwości i będzie to widoczne w najnowszym projekcie studia Asobo. Reżyser A Plague Tale: Requiem, Kevin Choteau w rozmowie z serwisem Edge powiedział, że szczury w sequelu będą ewoluowały wraz z chorobą Hugo i będą silniejsze.

Gryzonie potrafią się wspinać i są bardziej wydajne w łapaniu swoich ofiar, dzięki wykorzystaniu środowiska. Z kolei Hugo wciąż jest młody i bezbronny ale znów ma moc kontrolowania szczurów, co czyni go niezwykle skutecznym przeciwko zagrożeniom w większości sytuacji. Czasami jednak może stać się niebezpieczny, jeśli straci kontrolę.

Reżyser dodał też słówko w temacie Amicii, zaznaczając że jest ona bardziej brutalna i agresywna, przez pewnego rodzaju przyzwyczajenie się do śmierci i nie jest już nią zaskoczona. Takie zachowanie ma oczywiście wpływ emocjonalny ale rodzeństwo robi wszystko, aby przetrwać. Zapowiada się interesująco i po świetnej pierwszej części, zdecydowanie warto czekać na Requiem.

A Plague Tale: Requiem ukaże się 18 października na PS5, Xboksa Series X/S, PC i Nintendo Switch.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*