W opublikowanym dziś komunikacie prasowym dowiadujemy się o kooperacji Techlandu oraz Square Enix. Współpraca ma zapewnić promocję oraz dystrybucję kontynuacji naszej rodzimej produkcji – Dying Light 2 na rynkach obu Ameryk.
Dying Light 2 to ambitna kontynuacja bestsellera, w której gracze powracają do postapokaliptycznego świata, gdzie ludzkość została zdziesiątkowana przez zarażonych. Jak mówi Ed Lin, Head of Marketing w Techlandzie:
Partnerstwo ze Square Enix, jest dla nas niesłychanie ekscytujące. Daje ono obu stronom niezwykłe możliwości, z których skorzystamy by zaprosić graczy w obu Amerykach do świata, nazywanego przez nas Modern Dark Ages. Zaczynamy działać wspólnie już na targach E3. Przed nami świetna kampania, w której uwielbiane przez graczy elementy DNA Dying Light, zaprezentujemy w rozległym i okrutnym świecie opanowanym przez zarażonych.
Natomiast John Heinecke, CMO Square Enix dodaje:
Jesteśmy podekscytowani tym, że nasza współpraca z Techlandem dotyczyć będzie Dying Light 2, jednego z najbardziej oczekiwanych przez branżę tytułów. Dying Light 2 to ambitny i innowacyjny projekt, który z pewnością zachwyci graczy. Ta gra bardzo dobrze pasuje do naszego portfolio (…).
Dying Light 2 przedstawia unikatową wizję postapokalipsy, nazwaną Modern Dark Ages. To bezlitosna i brutalna rzeczywistość w której zagrożeniem są nie tylko zarażeni, ale również nie mający zahamowań ludzie. Czy szybkie myślenie, niebywałe umiejętności parkouru i niezłomna wola walki uratują Cię przed pochłaniającą świat ciemnością? Czas pokaże, aczkolwiek coś nam mówi, że gracze powinni być więcej niż usatysfakcjonowani. Grę napędza C-Engine – nowa generacja autorskiego silnika graficznego Techlandu. Dying Light 2 trafi na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4.