Twórcy Indiana Jones and the Great Circle nie zachęcają do strzelania

indiana jones and the great circle

Ekipa MachineGames mogła być przez lata mocno kojarzona ze strzelaninami podczas długiej pracy przy serii Wolfenstein, ale tym razem ma być inaczej.

W niedawnym wywiadzie dla magazynu Edge (via GamesRadar) dyrektor kreatywny Axel Torvenius wypowiedział się na ten temat wyjaśniając, że nadchodząca przygodowa gra akcji „nie zachęca do strzelaniny”, skupiając się na „próbach wykorzystania sprytu i bata”.

Strzelanie nie jest narzucane jako główne rozwiązanie, bo skupianie się na tej formie rozgrywki w grze o Indiana Jonesie nie oddawałoby wierności tej postaci. Bohater nie posiada supermocy i często widać, że nie jest mu łatwo nawet brać udział w bójce. Ostatecznie jest nauczycielem i nieco niezdarnym archeologiem, ale ​​ma tę pasję, która nieustannie stawia go w dziwnych sytuacjach z wrogami i pułapkami. Broń biała i skradanie najprawdopodobniej będzie najlepszym rozwiązaniem.

Wydaje się, że strzelanie będzie ostatecznością, bo odgłosy walki będą bardzo niebezpieczne z uwagi na system alarmowy, który wezwie posiłki, a tego lepiej unikać. Indiana Jones and the Great Circle ukaże się 9 grudnia na Xboksie Series X/S i PC i wiosną 2025 roku na PS5.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*