Tworzenie z Xbox One X to wspaniałe doświadczenie

Xbox one x

Tak przynajmniej twierdzą zadowoleni z pracy przy Xboksie One X twórcy strzelaniny Anthem. Czym zasługuje na takie pochwały konsola Microsoftu?

Najnowsza futurystyczna strzelanina studia BioWare będzie działać w natywnym 4K na konsoli Xbox One X. Jak będzie spisywała się na tym mocnym sprzęcie? Szef działu technologii w BioWare, Scott Neumann w rozmowie ze stroną Xboksa w samych superlatywach oceniał prace z Xboksem One X. Co najbardziej mu się podobało?

Twórca stwierdził, że przy tak złożonej produkcji jak Anthem, najmocniejsza konsola na rynku jest niezwykle łatwą i świetną konsolą do pracy. Poza tym posiada kilka dobrych narzędzi programistycznych i doskonałą obsługę ze strony Microsoftu, która zawsze pomagała rozwiązywać problemy. Neumann dodał:

„Mieliśmy także świetne relacje z zespołem Microsoft i byli bardzo pomocni. Połączenie tych czynników sprawia, że praca z Xbox One X to wspaniałe doświadczenie”.

Twórca jeszcze wspomniał o doskonałych narzędziach programistycznych Microsoftu dla Xbox One X. To właśnie one były jednym z powodów, dla których udało się pozyskać tak wielu programistów w celu ulepszania swoich gier na tę konsolę. Jak finalnie będzie się prezentował Anthem na Xbox One X? Premiera już za dwa dni.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*