Ustatkowany faktograf: 10 faktów z Avatar: Frontiers of Pandora

avatar frontiers of pandora

Już w grudniu fani filmowej serii Avatar będą mogli przeżyć wirtualne przygody w Avatar: Frontiers of Pandora. Najnowsza produkcja studia Ubisoft cechuje się otwartym światem, specyficzną florą i fauną, a także nieco przypomina serię Far Cry. Oto 10 faktów z tej ciekawie zapowiadającej się produkcji.

1.Avatar: Frontiers of Pandora ukaże się 7 grudnia na PlayStation 5, Xboksa Series X/S i PC.

2.Gra powstała w studiu Massive Entertainment. Twórcy współpracowali z wytwórnią Disney, firmą producencką Jamesa Camerona i studiem Lightstorm Entertainment.

3.W tej historii wcielisz się w przedstawicielkę rasy Na’vi i wyruszysz w podróż przez Zachodnią Granicę, nigdy wcześniej nie widzianą część Pandory. Poznasz żywy, bujny i aktywny świat zamieszkany przez wyjątkowe stworzenia i nowe postaci, bo trzeba pamiętać, że gra zaprezentuje całkiem inne tereny niż było to w filmach. Będziesz musiał walczyć z groźnymi siłami RDA, zagrażającymi temu wyjątkowemu księżycowi.

4.Rozgrywka będzie prezentowana z perspektywy pierwszej osoby (FPP) oraz trzeciej osoby (TPP) podczas latania na Ikranach. Twórcy chcieli, aby gracze maksymalnie zanurzyli się w świecie Pandory i w pełni poczuli go tak jakby tam byli. Grający mają być najbliżej natury, która w pewnym stopniu jest główną postacią w grze, a najlepszym sposobem na osiągnięcie tego celu jest FPP.

5.Walkę z wrogiem będzie można prowadzić zarówno skradając się, jak i podczas spektakularnych akcji w stylu Rambo. Do dyspozycji będą tradycyjne bronie rasy (łuki, pułapki) oraz cięższy kaliber jak karabiny, strzelby czy RPG. Pojedynki będzie można prowadzić także na grzbietach Ikranów.

6.Potwierdzono, że w grze będzie dostępny tryb fotograficzny, jednak na premierę zabraknie opcji New Game Plus.

7.Przygodę będzie można przeżyć samodzielnie lub w towarzystwie znajomego podczas kooperacji.

8.Twórcy potwierdzili niektóre funkcje dostępne na PlayStation 5 – dźwięk 3D, haptyczne wibracje czy adaptacyjne triggery (różne odczucia podczas strzelania w zależności od broni). Wszystko to ma dodatkowo potęgować immersję ze światem gry.

9.Avatar: Frontiers of Pandora dostępne będzie w edycji standardowej (339 zł), Gold (489 zł), Ultimate (579 zł) i kolekcjonerskiej. Edycja Gold zawierać będzie przepustkę sezonową, dodatkowe zadanie i elementy kosmetyczne. Najdroższa edycja Ultimate to zawartość Golda oraz cyfrowy artbook i Ultimate Pack, czyli bronie i skórki w Sarentu Hunter Equipment Pack i Sarentu Heritage Cosmetic Pack.

10.Season Pass (przepustka sezonowa) zawierać ma dwa dodatki fabularne – „Łamacze niebios” i „Tajemnice Gór Iglicowych”. Pierwszy dodatek to konfrontacja z tajemniczym cieniem, a w drugim DLC weźmiesz udział w spektakularnych podniebnych bataliach, odkrywając tajemnice kanionów nowego regionu.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*