W Dying Light 2 parkour i walka będą maksymalnie powiązane

Dying-Light-2

Twórca ujawnia czego możesz spodziewać się w temacie walki i parkouru, które tym razem będą jeszcze bardziej zintegrowane ze światem gry.

W wywiadzie dla serwisu DualShockers, lead gameplay designer Bartosz Kulon powiedział, że gra będzie zawierała ściśle powiązany system parkouru i walki. Choć w oryginale walka i parkour wypadały dobrze to w przypadku sequela, Techland pragnie ściśle zintegrować te systemy, aby zapewnić głębokie i spójne wrażenia, czerpiące wszystko to co widziałeś w Dying Light wraz z ich ulepszeniami.

Programiści chcą uczynić walkę i parkour tak bardzo zintegrowanymi ze światem, jak to tylko możliwe, więc dokładnie przeanalizowali każdy ruch z walki i każdy ruch z parkouru. Przykładowo jeśli będziesz przeskakiwał przez niską przeszkodę, a to zdarza się często, to twórcy dodali do tego kopnięcie, abyś mógł kopać wrogów podczas skoku.

Natomiast w walce, jeśli wróg zostanie naprawdę mocno trafiony, może się zgiąć, a Ty możesz przeskoczyć nad nim i użyć go, aby kopnąć wroga znajdującego się za nim. Brzmi nieco skomplikowanie, ale twórca zaznacza, że w grze będzie to proste i satysfakcjonujące. Oby się to udało i zabawa była jeszcze bardziej wciągająca.

Dying Light 2 ukaże się 4 lutego 2022 roku.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*