Xbox Series S nie stwarzał problemów podczas pracy przy MotoGP 21

xbox series s

Za kilka dni premiera MotoGP 21, a jeden z twórców wypowiedział się o pracy m.in. na Xboksie Series S.

Wielokrotnie dało się słyszeć, że słabsza wersja Xboksa Series już stwarza problemy twórcom i w przyszłości może jeszcze bardziej dawać w kość deweloperom. Nieco inne zdanie w tym temacie mają programiści ze studia Milestone, którzy nie napotkali żadnych wyzwań podczas opracowywania nadchodzącego MotoGP 21.

W wywiadzie dla Wccftech, producent Matteo Pezzotti, zapytany o rozwój Xboksa Series S stwierdził, że ekipa nie miała żadnych problemów podczas pracy ze słabszą wersją konsoli i wszyscy byli zaskoczeni płynnością rozwoju zarówno Series X, jak i Series S. Jeśli będziesz grał w MotoGP 21 na tej drugiej platformie to możesz liczyć na 60 klatek na sekundę i rozdzielczość 1440p.

Oby w przyszłości dało się słyszeć więcej tak pozytywnych opinii o Series S.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*