Na kilkanaście dni przed premierą The Medium, polski deweloper prezentuje kolejny materiał. Tym razem poświęcony pracy przy dwóch światach.
Ekipa Bloober Team udostępniła nowy materiał promujący najnowszy horror The Medium. W grze bohaterka będzie przemierzać dwa światy – ten realny i duchowy. Jak powstawały koncepcje obu wymiarów? Kto był inspiracją?
Podczas rozgrywki często będziesz widział oba światy jednocześnie, więc warto byłoby je od siebie rozróżnić. Świat realistyczny jest wyprany z kolorów i posiada chłodną barwę, a inspiracją były filmy Roya Andersona z jego kolorystyką, podbijającą melancholijność i szarość codzienności. Z kolei duchowy wymiar jest bardziej organiczny, gracz ma się czuć nieswojo, a twórcy czerpali inspiracje z obrazów Zdzisława Beksińskiego.
Twórcy zaznaczają, że ich lokacje wyróżnia wielki poziom szczegółowości i charakterystycznych elementów, a narracja ma duże znaczenie właśnie poprzez miejscówki pełne detali. Więcej o grze dowiesz się z poniższego interesującego wideo.