Za kulisami The Medium – inspiracje i styl dwóch światów

the medium

Na kilkanaście dni przed premierą The Medium, polski deweloper prezentuje kolejny materiał. Tym razem poświęcony pracy przy dwóch światach.

Ekipa Bloober Team udostępniła nowy materiał promujący najnowszy horror The Medium. W grze bohaterka będzie przemierzać dwa światy – ten realny i duchowy. Jak powstawały koncepcje obu wymiarów? Kto był inspiracją?

Podczas rozgrywki często będziesz widział oba światy jednocześnie, więc warto byłoby je od siebie rozróżnić. Świat realistyczny jest wyprany z kolorów i posiada chłodną barwę, a inspiracją były filmy Roya Andersona z jego kolorystyką, podbijającą melancholijność i szarość codzienności. Z kolei duchowy wymiar jest bardziej organiczny, gracz ma się czuć nieswojo, a twórcy czerpali inspiracje z obrazów Zdzisława Beksińskiego.

Twórcy zaznaczają, że ich lokacje wyróżnia wielki poziom szczegółowości i charakterystycznych elementów, a narracja ma duże znaczenie właśnie poprzez miejscówki pełne detali. Więcej o grze dowiesz się z poniższego interesującego wideo.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*