Project Remedium wygląda nieźle!

Project Remedium Atomic Jelly

Atomic Jelly to poznańskie studio indie, które mocno pracuje nad grą Project Remedium, będącą dynamicznym action shooterem w perspektywie FPP. W grze przyjdzie Ci się wcielić w nanobota umieszczonego w organizmie pacjentki cierpiącej z powodu niezidentyfikowanej choroby. Oprócz wykonywania szeregu medycznych misji (pamiętasz Mikrokosmos – dokumentalny film przyrodniczy z 1996 roku, ukazany z perspektywy owadów?) przyjdzie Ci likwidować skupiska patogenów maści wszelakiej.

Nie jest to jednak tytuł pisany przez kulawego drwala jedną ręką (po drugą sięga akurat po browara) na kolanie. Stoją za nim takie osoby, jak Bartosz Rakowski (Level / Motion / VFX / UI Designer), Dawid Jagieła (programista C++), Karol Kieres (Quest Designer, QA Tester), Marcin Tomalak (Concept Artist, 3D Modeler, Texture Artist), Paweł Budny (Game Designer, Programista Blueprint / UI, QA Tester), Paweł Kuryło (odpowiedzialny za muzykę), Robert Ziętek (3D Rigger / Animator, 3D Modeler, Technical Artist) i Wojtek Cajgner (Writer, Level Designer, Quest Designer). Jak już na pierwszy rzut oka widać, podział obowiązków jest co najmniej profesjonalny.

Zapytaliśmy Bartka Rakowskiego o największe problemy, jakie ekipa Atomic Jelly napotkała na drodze developmentu gry:

„Głównym problemem (…) w procesie koncepcyjnym było wytworzenie kompromisu pomiędzy tym co chcemy, a tym co możemy pokazać. Mam tu na myśli fakt, iż w rzeczywistości środowisko ludzkiego organizmu jest dosyć… obrzydliwe i wbrew pozorom niekoniecznie chcemy to oglądać. Z drugiej strony tworząc grę wciąż trzeba myśleć o optymalizacji poziomów pod słabsze maszyny, gdzie np. symulacje cieczy byłyby niemałym wyzwaniem i mocno zawęziłoby to grono odbiorców tytułu.

Drugie poważne wyzwanie przed jakim zostaliśmy postawieni, to balans pomiędzy realizmem a potrzebami gameplayu. Rozważaliśmy przykładowo wierne odtworzenie kształtów i procesów zachodzących w ludzkim ciele. Jednakże po kilku prototypach i wielu testach stwierdziliśmy, że nie będzie to dobry kierunek, gdyż mocno nas to ograniczy pod względem fabularnym. Dlatego też dla dobra samej rozgrywki dopuściliśmy możliwość zaistnienia elementów dosyć niespodziewanych tudzież abstrakcyjnych. Bo któż z nas spodziewa się zbuntowanej społeczności nanorobotów we własnej wątrobie?”

Project Remedium wykorzystuje możliwości silnika Unreal Engine 4, łącząc przy okazji nienachalną edukację z szybką akcją i dobrą zabawą. Premiera gry zaplanowana została na trzeci kwartał 2016 roku na platformie PC. Jej oficjalnym wydawcą został PlayWay S.A.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*