Zapowiedź gry Apex Legends była jednocześnie jej premierą i wcale nie miało to wpływu na popularność. Gracze chętnie sprawdzają nową propozycję studia Respawn Entertainment.
Okazuje się, że nie potrzeba hucznych zapowiedzi, wielu trailerów czy innych marketingowych zagrywek, aby zachęcić graczy do swojego projektu. Szef Respawn Entertainment, Vince Zampella za pośrednictwem Twittera poinformował o wielkim zainteresowaniu ich nowym IP.
W niecałe osiem godzin od premiery Apex Legends sprawdziło już milion graczy. Sami twórcy są pod ogromnym wrażeniem i dziękują za bycie częścią ich projektu. Nowa produkcja ekipy znanej z serii Titanfall to darmowa strzelanina typu battle royale w futurystycznych klimatach. W zabawie bierze udział maksymalnie 60 graczy, w trzyosobowych ekipach. Bohaterowie, czyli tytułowe Legendy posiadają swoje historie i umiejętności, ogromnie przydatne w danych sytuacjach.
Wydawca gry firma Electronic Arts ponoć ledwo dała się namówić na prace przy tym projekcie, a teraz twórcy świętują pierwszy milion unikalnych użytkowników. Jeśli ktoś miał obawy czy na rynku battle royale jest jeszcze miejsce dla nowego uczestnika (po Fortnite czy PUBG), to lepszego premierowego startu nie mógł sobie wymarzyć. Poniżej dostępny jest gameplay trailer Apex Legends.