Okazuje się, że świat w Dying Light 2 będzie o wiele większy niż w poprzedniej odsłonie, z zawartością równą kilku innych gier.
Po wielkim sukcesie Dying Light polski Techland pracuje przy jeszcze bardziej ambitnym sequelu i z zupełnie innym podejściem do wielu rzeczy w porównaniu do poprzedniczki. Dying Light 2 to wielki nacisk na narrację i wybory mające wpływ na rozwój historii i jej przebieg. To jednak nie koniec.
W wywiadzie dla serwisu GamesRadar, producent Kornel Jaskuła wspomniał o olbrzymiej treści w nadchodzącym sequelu. To tytuł mający zawartość wartą kilku innych gier. Twórca porównał pracę przy drugiej części z tworzeniem jednocześnie kilku treści wartych uwagi. Producent zaznacza, że rodzimy developer ma na celu zrobić grę pełną różnorodności opowiadań, misji, treści i zasobów. To oczywiście ma na celu, aby ukończenie gry było dopiero początkiem zabawy.
Nie chodzi tylko o kolejne przejścia fabuły ale też sprawdzenie opcji kooperacji, aby zobaczyć światy innych graczy. Widać jak na dłoni, że twórcy pracują przy grze na wiele lat, pragnąc jak najdłużej utrzymać graczy i sprawić frajdę przy każdym kolejnym rozpoczęciu przygody. To jest ich fundament, cel projektowy i sposób na żywotność gry po wielu latach od wydania.
Oby tylko premiera nie była zbyt odległa.