Pełny zawartości Dying Light 2 to kilka gier w jednej

dying light 2

Okazuje się, że świat w Dying Light 2 będzie o wiele większy niż w poprzedniej odsłonie, z zawartością równą kilku innych gier.

Po wielkim sukcesie Dying Light polski Techland pracuje przy jeszcze bardziej ambitnym sequelu i z zupełnie innym podejściem do wielu rzeczy w porównaniu do poprzedniczki. Dying Light 2 to wielki nacisk na narrację i wybory mające wpływ na rozwój historii i jej przebieg. To jednak nie koniec.

W wywiadzie dla serwisu GamesRadar, producent Kornel Jaskuła wspomniał o olbrzymiej treści w nadchodzącym sequelu. To tytuł mający zawartość wartą kilku innych gier. Twórca porównał pracę przy drugiej części z tworzeniem jednocześnie kilku treści wartych uwagi. Producent zaznacza, że rodzimy developer ma na celu zrobić grę pełną różnorodności opowiadań, misji, treści i zasobów. To oczywiście ma na celu, aby ukończenie gry było dopiero początkiem zabawy.

Nie chodzi tylko o kolejne przejścia fabuły ale też sprawdzenie opcji kooperacji, aby zobaczyć światy innych graczy. Widać jak na dłoni, że twórcy pracują przy grze na wiele lat, pragnąc jak najdłużej utrzymać graczy i sprawić frajdę przy każdym kolejnym rozpoczęciu przygody. To jest ich fundament, cel projektowy i sposób na żywotność gry po wielu latach od wydania.

Oby tylko premiera nie była zbyt odległa.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*