Pamiętasz ambitny projekt o kodowej nazwie ALICΞ VR? Doskonale! Cieszy to tym bardziej, że gliwickie Carbon Studio nie zwalnia tempa, dostarczając zainteresowanym kolejnych informacji z poletka wirtualnej rzeczywistości. Na szczęście dla nas wszystkich, zapowiedzi nie okazały się być buńczuczną wydmuszką a konsekwentnie przemyślanym kierunkiem rozwoju, w którym obecnym celem jest dostanie się na Steam.
Oczywistym jest fakt, że poczekalnia Gabe’a Newella to miejsce, w którym na pozytywną weryfikację potencjalnych nabywców gry czeka wiele tytułów. Paweł Gajda, Project Manager oraz scenarzysta opisywanego tytułu m.in. w taki sposób chciałby zainteresować Ciebie rzeczoną produkcją:
„Wierzymy, że ALICΞ VR ma szansę dołożyć swoją cegiełkę do wirtualnej rewolucji, której jesteśmy świadkami. W naszej grze znajdują się mechaniki zaczerpnięte z książki Lewisa Carrolla, takie jak zwiększanie i zmniejszanie, ważną rolę odegra w niej również możliwość chodzenia po ścianach i suficie dzięki zmiennej grawitacji. Co ciekawe, tego typu akrobacje wcale nie zwiększają ryzyka wystąpienia mdłości. ALICΞ VR ma szansę być pierwszą grą z nurtu Virtual Reality, w której gracz może doświadczyć na własnej skórze, co musiała czuć Alicja po zjedzeniu zaczarowanego ciastka, oraz jak to jest, gdy w ułamku sekundy świat wywraca się do góry nogami. Jest to jednak wciąż nowe medium, w dużej mierze nieodkryte. To ekscytujące uczucie, gdy ma się swój udział w jego eksploracji.”
I nie tylko eksploracji, dodajmy. Możesz mieć bowiem fizyczny wpływ na jej popularność gry. Wystarczy kliknąć a następnie oddać głos weryfikujący produkcję pozytywnie, co przełoży się na zielone światło dla niej. Bo chyba chciałbyś mieć realny wpływ na rozpoznawalność nadwiślańskiej produkcji utrzymanej w duchu pełnej trójwymiarowości, prawda?