Znamy czas rozgrywki w Dead Island 2 i to nie będzie długa gra

dead island 2

Twórcy ujawnili przybliżoną długość gry.

Dead Island 2 po wielu długich latach pracy, już za nieco ponad miesiąc będzie mieć swoją premierę. Produkcja na materiałach z rozgrywki prezentuje się wyśmienicie ale wciąż nie było wiadomo ile czasu zajmie walka z umarlakami w Los Angeles.

W sesji pytań i odpowiedzi dla WCCF Tech, art director Adam Olsson i narrative designer Lydia Cockerham powiedzieli, że całe doświadczenie z niektórymi misjami pobocznymi i aktywnościami zajmie około 20 godzin. Oczywiście to nie jest mało ale jak na tytuł z szeroko pojętą eksploracją, to nie będzie przesadnie długa zabawa. Wiadomo też, że Dead Island 2 nie będzie tytułem z otwartym światem, a gracze będą stopniowo odblokowywać dzielnice.

Po ukończeniu wątku głównego będziesz mógł spróbować swoich sił w trybie kooperacji, szukaniu kolejnych przedmiotów kolekcjonerskich i rozpocząć przygodę od początku z całkiem nową postacią (będzie sześć do wyboru).

Dead Island 2 ukaże się 21 kwietnia na Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 i PC.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

3 komentarze

  1. I bardzo dobrze. Coraz więcej gier na 10000h, w których nie da się spędzić więcej niż 10h, bo powtarzalność zabija.

    Odpowiedz
  2. Masz dużo racji. Twórcy za wszelką cenę idą na ilość zapominając o jakości/ciekawości/atrakcyjności. Dead Island 2 po wielu latach produkcyjnego bólu zapowiada się na bardzo udaną grę. Oby taką była.

    Odpowiedz
    • Szkoda trochę. Nawet nie jest tutaj mowa o tym aby gra była przesycona zawartością, ale spoglądając na pierwszą oraz drugą część gry jest to rozczarowujące, ponieważ coś tak czuję że lokacje będą małe, zaś gracz będzie się do nich przenosić wyłącznie za pomocą loadingów

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*