Assassin’s Creed Adder w 2020 roku?

Assassin's Creed Adder

Nie ma to jak dobry przeciek na sam początek Nowego Roku. Fani uniwersum Assassin’s Creed przygotowują się na przerwę w serii w obecnym roku, a twórcy ponoć ciężko pracują przy kolejnej części o nazwie Assassin’s Creed Adder.

W tej trzeciej antycznej przygodzie gracze zwiedzą słoneczne Włochy, a bohaterką będzie Aya z Assassin’s Creed Origins. Jakie jeszcze rewelacje przedostały się nieoficjalnie do Sieci?

Assassin’s Creed Adder będzie ostatnią częścią antycznej trylogii, z akcją osadzoną po wydarzeniach znanych z drugiego dodatku do Origins. Miejscem akcji nie będzie tylko Rzym ale cała Italia, więc można liczyć na kolejną olbrzymią mapę. Powróci system Bractwa znany z Assassin’s Creed Brotherhood i Revelations. Główną bohaterką ma być Aya, ale kilka misji będzie można wykonać też Bayekiem, co oznacza ukłon w stronę wielbicieli egipskiego bohatera. Za produkcję odpowiadają studia Ubisoft Montreal i Quebec, a premierę ustalono na 2020 rok.

W tej znanej marce przecieki to już tradycja i, co najważniejsze, wiele z nich potem okazało się prawdą. Z pewnością gracze marzący o cichych eliminacjach w Japonii nie są zadowoleni i muszą wciąż czekać na to interesujące miejsce akcji. Czy podoba Ci się kierunek, w którym zmierza seria, a może ziewasz już słysząc o kolejnym odcinku Assassin’s Creed?

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*