DOOM: The Dark Ages będzie bardziej mroczny dzięki średniowiecznemu fantasy

doom the dark ages

Będzie jeszcze mrocznej i bardziej klimatycznie.

W rozmowie z magazynem Edge reżyser Hugo Martin ujawnił, że id Software zdecydowało się na setting w średniowiecznym fantasy, bo ekipie zależało na tym, aby gra stała się mroczniejsza i bardziej złowroga od poprzedniczek.

Podążanie za średniowieczną fantazją oznacza, że DOOM: The Dark Ages będzie zawierał unikalne, nowe bronie, które pozornie inspirowane są klasycznymi narzędziami tortur. Przykładem jest Rail Spike, który opisano jako „młotek i gigantyczny kolec” oraz broń używana „do łamania kości”. Twórca dodał, że myślenie o średniowiecznym fantasy sprawia, że od razu kojarzy mu się to z narzędziami tortur, linami, łańcuchami i kolcami.

W tym samym wywiadzie Martin mówił także o rozmiarach poziomów w najnowszym DOOM’ie. Opisał nowe tereny do eksploracji i walki z hordami demonów jako największe jakie do tej pory stworzyło id Software. Możesz zacząć od lokacji przypominającej loch, a następnie w drugiej połowie poziomu otworzyć się na bardziej otwartą część i możesz być pewny, że twórcy pragną, aby było czuć dużą różnorodność. Optymalny czas na walkę i eksplorację takiego levelu to około godziny.

DOOM: The Dark Ages ukaże się 15 maja na PC, PS5 i Xboksa Series X/S.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*