Dyrektor produkcji chciał skasować Fortnite

fortnite

Wielki sukces gry Fortnite to zasługa dyrektora produkcji, który… odszedł ze studia Epic Games. W przeciwnym wypadku prawdopodobnie znana strzelanina zostałaby skasowana.

Rod Fergusson, były dyrektor produkcji w Fortnite w rozmowie z serwisem Game Informer stwierdził bez ogródek, że gdyby został w Epic Games to nie byłoby Fortnite. Jeszcze pracując przy strzelaninie dyrektor chciał skasować projekt ze względu na niespełnione warunki standardu jakości.

Aktualnie Fergusson pracuje przy Gears 5 w studiu The Coalition. Ponoć ludzie pytają się go czy nie czuje się źle z tym, że chciał anulować produkcję, która stała się kurą znoszącą złote jajka dla Epic. Twórca odpowiada, że wręcz przeciwnie cieszy się, bo gdyby został w ekipie nie byłoby dziś ogromnego sukcesu Fortnite.

Czasami nawet w branży gier wideo czysty przypadek i podjęte decyzje, mają wielki wpływ na efekt końcowy danego projektu.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*