Ghost of Yōtei bez tajemnic, nowy materiał ujawnia szczegóły

ghost of yotei

Gratka dla fanów oczekujących na ten sequel. Twórcy prezentują detale gry.

Podczas State of Play studio Sucker Punch wreszcie przedstawiło obszerne spojrzenie na Ghost of Yōtei, oczekiwaną kontynuację Ghost of Tsushima. Akcja rozgrywa się w Ezo, gdzie Atsu powraca po 16 latach, aby ścigać Yōtei Six i pomścić swoją rodzinę.

W trakcie rozgrywki będziesz mógł doświadczyć jej wspomnień za pomocą jednego naciśnięcia przycisku i dowiedzieć się więcej o jej podróży. Polowanie prowadzi na krańce Japonii, a jeden z reżyserów Jason Connell obiecuje największą swobodę jak dotąd w grach tego znanego studia.

Podczas rozgrywki możesz zaangażować się w walkę, eksplorację lub przeżywanie historii, ale po drodze odkryjesz wskazówki, które ułatwią osiągnięcie różnych celów. Będziesz wybierał spośród dostępnych specjalnych kart wpływających na gameplay za pośrednictwem dokonanych wyborów. Eksplorując krainę i podążając za złotymi ptakami, odkryjesz ołtarze refleksji, które odblokują nowe umiejętności, a mając przy sobie lunetę będziesz mógł zaznaczać ciekawe miejsca do zbadania.

Więcej ciekawostek o grze i jej interesujących aspektach dowiesz się z poniższego niemal 20-minutowego wideo zawierającego fragmenty rozgrywki. Ghost of Yōtei ukaże się 2 października na PS5.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*