Twórcy Gears 5 prezentują interesujący materiał dotyczący trybu Escalation. Poznaj cztery ważne rzeczy o sieciowych rozgrywkach najnowszej części tej znanej strzelaniny.
Narratorem najnowszego wideo jest multiplayer design director Ryan Cleveland, który stara się nakreślić o co chodzi w tym trybie, mówi o zmianach i nowych mechanizmach. Tryb Escalation polega na pracy zespołowej i jest to najbardziej intensywny tryb multiplayera.
Można dowiedzieć się o dwóch pięcioosobowych drużynach walczących na mapie o kontrolę i przejęcie trzech pierścieni. Im więcej przejętych okręgów tym lepiej, a o eskalacji decyduje 13 rund. Programista wspomina o pięciu życiach i dodawaniu ich po każdej z rund, wyborze i ulepszaniu arsenału, a także o odrodzeniu trwającym 16 sekund i zmniejszaniu się czasu o jedną sekundę co runda.
Im bliżej końca, tym rozgrywka staje się coraz bardziej szalona i jeszcze bardziej dynamiczna. Testy Gears 5 rozpoczną się 19 lipca, a premiera strzelaniny ustalona jest na 10 września.