Fanów Gears of War czekają spore zmiany

Gears 5

Wcześniejsze ambitne doniesienia developera w temacie strzelaniny Gears 5, prawdopodobnie nie były słowami rzuconymi na wiatr. Najnowszy shooter ma zachwycić wielkością świata i płynnością rozgrywki.

Studio The Coalition już wkrótce na targach E3 będzie miało możliwość prezentacji swojej najnowszej produkcji. Niestety do Sieci wyciekł oficjalny dokument Microsoftu, dotyczący Gears 5 wraz z wieloma interesującymi szczegółami. Świat w grze ma być największym, najpiękniejszym i mocno zróżnicowanym obszarem. Eksploracja Sery będzie ważnym elementem kampanii, wraz z lodowcami, pustyniami czy zatopionymi ruinami. Kluczem do wyśmienitej zabawy ma być nie tylko strzelanie, ale właśnie penetracja różnego rodzaju ciekawych elementów terenu.

Poza tym eksploracja i strzelanie (kooperacja w sieci i na podzielonym ekranie) w każdym trybie ma być płynnym doświadczeniem z opcją obsługi HDR, 4K i 60 klatkami na sekundę. Nie chodzi tu o rezygnacje (opcje wyboru) np. z płynności na rzecz pięknej grafiki lecz wszystko ma być dostępne jednocześnie. Tylko czy to czasem nie chodzi o strzelanie na Xboksie One X?

No i czy wyciek tych ekscytujących informacji okaże się prawdziwy? Z pewnością zbliżająca się impreza w Kalifornii odkryje wszystkie karty i wreszcie ujawni datę premiery. Gears 5 ukaże się na Xboksa One i PC.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*