Jeden z twórców twierdzi, że nie ma się czym podniecać w PS5 czy Xboksie Series X

xbox series x

Co pewien czas pojawiały się wpisy zadowolonych twórców odnośnie nowych konsol – PlayStation 5 i Xboksa Series X. Teraz pora na drugą stronę barykady.

Szef PlatinumGames, Atsushi Inaba uważa, że nadchodząca generacja niczym szczególnym nie zaskakuje i nie ma w niej nieoczekiwanego powiewu jakości. Podczas wypowiedzi dla serwisu VGC stwierdził, że poprzednie konsole wywołały u niego większe zachwyty, a teraz po ujawnieniu specyfikacji czy hucznych zapowiedzi w temacie technicznych aspektów nowych platform, twórca cieszy się i… myśli jaki film obejrzeć dziś na Netfliksie.

Jednocześnie dodaje, ze dla niego przełomem i ekstremalną niespodzianką było przejście z pixel art na poligony 3D. Właśnie takie „przejścia” uważa za wielkie i zaskakujące graczy, a teraz nie ma nic wywołującego efekt „wow”. Inaba podał przykład Game Boy’a, DS czy Switcha jako nieoczekiwaną jakość, a nieco lepsza grafika jest owszem fajna, ale nie ma tego zaskoczenia. Wypowiedziane opinie są jego prywatnym zdaniem.

A co z pokazem możliwości Unreal Engine 5, dyskiem SSD, brakiem ekranów wczytywania danych czy nowym padem DualSense? To wszystko nie ma wielkiego znaczenia?

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*