Katany, młoty, snajperki czy cięższy kaliber to klucze do bram Night City

cyberpunk 2077

Trudne wybory, romanse czy wolność w innych dziedzinach to tylko niektóre z możliwych opcji w Cyberpunk 2077. Jakie narzędzia zagłady będą dostępne w produkcji studia CD Projekt RED?

Serwis Gamingbolt miał okazję porozmawiać z Quest Directorem Mateuszem Tomaszkiewiczem i w pytaniu o dostępny arsenał w grze twórca zdradził kilka szczegółów. Broń w grze można będzie dostosowywać na kilka sposobów – dołączać lunety, tłumiki czy tworzyć inne modyfikacje w zależności od liczby slotów w danej pukawce.

Co do rodzajów giwer, twórca nie chciał zbyt wiele zdradzać ale wspomniał o broni białej, takiej jak katana, nóż, młot czy nanowire (można używać nanodrutów zarówno w starciach jak i przy włamywaniu się do ludzi czy urządzeń). Poza tym w grze będą dostępne bronie dystansowe – ciężkie działa, lekkie karabiny, rewolwery czy karabiny snajperskie.

Z tego co mówi Tomaszkiewicz, można szykować się na standardowe uzbrojenie plus pewnie jakieś futurystyczne „zabawki”. W wersji demonstracyjnej można było zobaczyć starcie z udziałem inteligentnych karabinów, czyli broni jakiej według twórców nie widziałeś w zbyt wielu współczesnych shooterach.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*