Kooperacja, budowanie ekipy i walka o przetrwanie w oddzielnym trybie Days Gone 2

days gone 2

Interesujące wieści w temacie Days Gone 2 przekazał reżyser pierwszej części.

Ostatnio znany dziennikarz Jason Schreier opublikował raport, według którego nie było zielonego światła od Sony dla Days Gone 2. Reżyser pierwszej części, Jeff Ross (niedawno opuścił Bend Studio i obecnie pracuje w NetherRealm Studios, ekipie znanej z Mortal Kombat) w rozmowie z Davidem Jaffe (God of War, Twisted Metal) powiedział kilka interesujących faktów dotyczących sequela, jednak nie odniósł się bezpośrednio do rewelacji Schreiera.

Twórca wspomniał o trybie kooperacji, który początkowo miał zostać zaimplementowany w pierwszej części ale akurat ten pomysł ostatecznie znalazł się w koszyku z napisem „ustępstwa”. Deweloper chciał, aby to był oddzielny tryb (bez komplikacji głównej fabuły), z tym światem, zasobami, systemami, postaciami takimi jak Deacon, zbieraniem ekipy i walką o przetrwanie. Twórcy chcieli ten pomysł wykorzystać w Days Gone 2, czyli walki na jeszcze większą skalę z hordami w kooperacji. Hmm, to mogło się udać.

Niestety tak się nie stanie a przynajmniej nie teraz i już bez reżysera Days Gone. Smutne wieści przekazał Schreier ale być może kiedyś Sony zmieni zdanie i odkurzy ten świetny tytuł.

Choć Marcin od dziecka wychowany był na prymitywnych wirtualnych światach, zauroczony jest nimi do dziś. Gry wideo nosi w sercu i od wielu lat przelewa myśli z nimi związane na papier. Recenzjami stara się zaintrygować odbiorcę, w publicystyce zarażać zaś swoją pasją. Poszukiwacz pozytywnych stron życia, ceniący doświadczenie i nieprzychylnie nastawiony do szeroko pojętej głupoty. Tata i Ustatkowany gracz.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML i artrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*